Tilbake

Levering

Levering

Kan varene hentes i noen av våre utstillinger?
Nei, vi har ikke lager i Norge. Alt sendes fra vårt hovedlager i Sverige. Unntaket er drivhusutstyr som kan kjøpes i våre utstillinger. Utvalget kan variere. Ta kontakt med oss på info@grontfokus.no
Kan jeg selv regne ut fraktkostnader?
Ja, det kan du. Frakt tilkommer alltid på våre sendinger. Det blir beregnet ut fra mengde og postnummer. Legg dine varer i handlekurven, registrere deg som kunde og angi postnummer i kassen på vår hjemmeside. Da får du valget mellom å hente på nærmeste terminal eller få det hjemkjørt til din adresse.
Kan jeg spore min leveranse via transportør?
Det kan du. Ved å logge deg inn på Min Side kan du se oversikt over dine ordrer, status og sendingsnummer. 
Kan jeg bestille nå og få utsatt leveringen?
Hvis det er en lagervare så kan vi utsette leveringen i inntil 4 uker utover normal leveringstid. Ved bestillingsvarer kan vi ikke utsette leveringen.
Det har oppstått en transportskade på min sending. Hva gjør jeg?
Hvis skaden er notert på fraktbrev, send oss dette sammen med bilder av skaden. Kan gjøres via vår hjemmeside, på kundeservice, åpent kjøp, reklamasjon og bytte. Skader må meldes så raskt som mulig og senest innen 14 dager. Du kan også sende oss en mail på info@grontfokus.no
Jeg skal booke håndverkere, når kan jeg gjøre det?
Vi anbefaler at du ikke booker håndverkere eller snekkere før du har mottatt hele din ordre og kontrollert at alt er komplett og uten skader/feil. Skulle det bli en forsinkelse eller skade på leveransen, kan du risikere at håndverkeren står uten varer og montere. Vi dekker ikke slike utgifter i tilfelle.
Ange postnummer för att få riktade erbjudanden